[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: Bescherming directories

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jun 8 15:57:21 CEST 2006

Er is door alterNET een extensie aangepast waarmee deze beveiliging toe
te passen is. Deze is door ons ter beschikking gesteld in de TER.

http://typo3.org/extensions/repository/search/alternet_securelink/0.6.0/

Deze is zowel geschikt voor oudere TYPO3 versies als voor versie 4.0.

De handleiding geeft verdere uitleg.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>