[TYPO3-UG Dutch] Bescherming directories

Eduard Renger eduard at renger.info
Thu Jun 8 09:53:24 CEST 2006

Patrick,

Ik gebruik deze methode inderdaad ook. Nadeel is echter wel dat je dan niet
in staat bent om je bestanden te laten indexeren om ze in zoek resultaten
van indexed_search te tonen. De reden is dat de jumpurl dan niet werkt, en
als je je directory beveiligd hebt, kunnen mensen de bestanden dus nog niet
openen vanuit het zoekresultaat.
Uiteindelijk heb ik het indexeren van pdf's uit moeten zetten. Maar als daar
een oplossing voor zou zijn is dat natuurlijk prachtig.

gr.
Eduard