[TYPO3-UG Dutch] Bescherming directories

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Jun 8 09:27:09 CEST 2006

Hi Eef,

Kijk eens naar de vraag van Jeroen van der Weij 'Veilig documenten
opslaan' op 22 maart 2006 en mijn reactie hierop. Bestanden die ter
download aangeboden worden middels het content element
'Bestandskoppelingen' kunnen op deze manier beveiligd worden. Veel
mensen weten niet eens dat dit ingebouwd is in TYPO3 en gebruiken hier
extensies voor.

Patrick