[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: Bescherming directories

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Thu Jun 8 16:20:43 CEST 2006

Dank jullie voor de suggesties.

Aanvullende vraag. (Zowel over filelinks als secure_link) passen jullie deze
ook toe op de directory uploads. Want ik zie dat daar zo'n beetje kopieen
staan van alle files die ooit geupload zijn?
Ik vraag me nl af, of je die directory ook zo kunt beschermen. Kan je dan
nog wel normaal uploaden (foto's etc.? )

Groet, Eef