[TYPO3-UG Dutch] tt_news berichten plaatsen/beheren

Frank frank.sonck at freebel.net
Sat Jun 3 00:07:00 CEST 2006

In ons project hebben we er voor gekozen om te werken met 'acties'. Als de
gebruiker inlogt krijgt ie zijn taskcentre meteen te zien en dus het
overzicht van de acties die hij/zij kan doen. Bvb de actie "Nieuw bericht
posten". En dan zoals Ben zegt afgrenzen in welke nieuwspool die
terechtkomen (en waar men dus kan editen) en welke categorieën men kan
gebruiken.
Het lijkt me (tot nu want ik ben ook nieuw) het meest gebruiksvriendelijke.
En ik ga er zo'n beetje van uit dat we in een later stadium dan makkelijk
verder kunnen werken in de richting van workflows.

Groeten,
Frank

"Frans Saris" <franssaris at gmail.com> schreef in bericht
news:mailman.4880.1149194253.22948.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...