[TYPO3-UG Dutch] HTML template in een backend module?

Mc Joost mcjoost at hotmail.com
Fri Jun 2 13:09:58 CEST 2006

Hallo Ronald,

Bij mij staat de HTML-pagina in defileadmin, naast het 'stijl.css'.

In de Setup van de template staat:

  plugin.tx_automaketemplate_pi1 {
    content = FILE
    content.file = fileadmin/template/pad/pagina.html

[en verderop]

    page.stylesheet = fileadmin/template/pad/stijl.css

Per pagina is een andere Template aan te maken met bijbehorend HTML- of
CSS-bestand.

Is dat wat je zoekt?

Groet, Joost