[TYPO3-UG Dutch] pagebreak op pagina's???

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jul 18 19:17:36 CEST 2006

Frank schreef:
> Bedankt Daniel. Ik heb de cag_browser intussen geïnstalleerd en aan de praat
> gekregen. Eigenlijk zou ik liever meteen zien hoeveel subpagina's er zijn
> ipv enkel "previous" en "next". Maar misschien vind ik daar ook nog een
> extensie voor.

Zoek niet langer, hier is tie:
http://typo3.org/extensions/repository/search/cc_cbrowse/0.0.1/

Hier zie je een voorbeeld hoe ik er gebruik van maak:
http://www.typo3-nl.eu/home/handboek/inleiding.html?tx_cccbrowse_pi1%5Bpointer%5D=1&cHash=646ef84d66

Het leuke is dat je het per content item kunt splitsen, dus elk
content-item is een pagina, of zelfs binnen een lang stuk tekst door op
de gewenste plek de tag <split> te plaatsen.

Veel plezier,

Daniel Doesburg