[TYPO3-UG Dutch] pagebreak op pagina's???

Frank frank.sonck at freebel.net
Tue Jul 18 14:33:23 CEST 2006

Bedankt Daniel. Ik heb de cag_browser intussen geïnstalleerd en aan de praat
gekregen. Eigenlijk zou ik liever meteen zien hoeveel subpagina's er zijn
ipv enkel "previous" en "next". Maar misschien vind ik daar ook nog een
extensie voor.

Vriendelijke groeten,
Frank

"Daniel Doesburg" <daniel at typo3-nl.eu> schreef in bericht