[TYPO3-UG Dutch] Vraagje over tt_guest

Chris van der Geer chrisvandergeer at filternet.nl
Mon Jul 17 23:03:43 CEST 2006

Hallo,

Ik heb de extensie tt_guest geinstalleerd op een typo3 versie 4.0
configuratie. Nu heb ik een probleem met tt_guest. Namelijk dat het
Post-form niet zichtbaar is.

Dit is wat ik gedaan heb:
1. extensie tt_guest geinstalleerd
2. een map aangemaakt(type: not-in-menu), daarin een record van het type
'Guestbook' en deze gevuld met een 'gastenboek-regel'.
3. nog een map aangemaakt, met daarin een content-element van het type
plugin->Guestbook.
4. In dit content element heb ik de standaard code 'GUESTBOOK, POSTFORM'
laten staan en als 'starting point' heb ik verwezen naar de map die ik
in bovenstaande punt 2 heb aangemaakt.

Als ik nu de pagina bekijk dan is de gastenboek-regel die ik in punt 2
heb aangemaakt, zichtbaar. Het post-form dat eronder zou moeten staan is
niet zichtbaar.

Heeft iemand enig idee of ik iets vergeten ben of iets fout doe?

Groeten,
Chris van der Geer