[TYPO3-UG Dutch] Vraagje over tt_guest

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jul 17 23:37:06 CEST 2006

Hoi Chris,

Je bent een paar dingen vergeten.

Begin altijd met het lezen van de handleiding.
Dat voorkomt een hoop frustratie.

Als type van de map bij 2 zou ik een sysmap kiezen.

Verder moet je 1 van de twee meegeleverde statische templates includen
in jouw template.
Zie de documentatie:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/tt_guest/1.1.2/view/1/2/

Succes!