[TYPO3-UG Dutch] Vraagje over tt_guest

Chris van der Geer chrisvandergeer at filternet.nl
Tue Jul 18 00:32:29 CEST 2006

Hallo Daniël,

Dank je voor je tips. Uiteraard heb ik eest de handleiding gelezen.
Volgens mij is guest_template1.tmpl het default template en wordt die
dus gebruikt als je niks expliciet opgeeft.

Ik krijg ook wel de guestbook items te zien die ik via de backend heb
opgegeven op basis van template guest_template1.tmpl, maar het post-form
mist.

Je tip om er een sysmap van te maken heb ik uitgevoerd. Heeft helaas
niet geholpen.

Groeten,
Chris van der Geer

Dank