[TYPO3-UG Dutch] Vraagje over tt_guest

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Tue Jul 18 09:06:14 CEST 2006

Ik kan er naast zitten (want volgens mij is mijn snapvermogen nog minder
dan die van Daniel), maar ik denk dat Daniel bij "statische template"
niet de html-template *.tmpl bedoelde.

Static templates kun je nl. op de volgende manier activeren.
- Klik op Module Template
- Selecteer in de tree de root-page
- Klik in het frame rechts op: "Click here to edit whole template record"
- Scroll naar beneden totdat je het gedeelte: "Include Static (from
extensions)" ziet staan
- Daar staan hoogstwaarschijnlijk dan 2 items aan de rechterkant die te
maken hebben met tt_guest (en nog een aantal anderen die niets met deze
extensie te maken hebben).
- Selecteer welke "static template" je van tt_guest wilt gebruiken en
opslaan maar.

(Dit heeft mij nl. voor tt_news op soortgelijke wijze het verschil
uitgemaakt van het wel tonen van berichten en het niet tonen van de
berichten).

Succes,

Mark