[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 en SubVersion?

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at eurorscg.nl
Wed Jul 5 08:05:37 CEST 2006

Hoi allen,

Bij al onze andere sites gebruiken we inmiddels de combinatie
Kommodo-SubVersion (met enkele extra scripts) om eenvoudig broncode te
kunnen bewerken, deze in een versie-beheersysteem onder te brengen en
een kopie op de ontwikkelserver up-to-date te houden.

Zijn er onder jullie die ervaring hebben met TYPO3 en SubVersion? De
broncode kan ik nog vrij snel onder brengen in SubVersion, maar ik vraag
me af of er trucendozen zijn voor het beheer van TypoScript, database
records, etc. We werken hier altijd met een ontwikkel-, accept- en
live-server, en het overzetten van veranderingen naar accept en live is
niet bepaald simpel te noemen.

Met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.