[TYPO3-UG Dutch] indexed_search zoekt ook in menu's

Melgior melgior at hotmail.com
Tue Jul 4 11:43:10 CEST 2006

Beste,

Op een bepaald deel van mijn site wil ik de indexed_search plugin gaan
gebruiken. Het probleem is een beetje dat de zoekmachine nu ook in de
navigatie van de site gaat zoeken. Om dat te voorkomen had ik de
volgende markers in de template gezet, maar die lijken weinig te helpen.

<!--TYPO3SEARCH_begin-->
<!--TYPO3SEARCH_end-->

Ook heb ik al alle tabellen geleegd zodat de index opnieuw opgebouwd
werd, maar dat hielp ook niet echt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Moet ik nog ergens de
configuratie aanpassen zodat die markers ook herkent worden?

Yours sincerely,

Vincent Vijn
Communication & Technology Officer
European Network for School-Age Childcare (ENSAC ®)

PS: veel sterkte aan iedereen die ook in een 'historisch' kantoorpand
werkt zonder airco...