[TYPO3-UG Dutch] extentie vraag

Wubbonius wubbonius at gmail.com
Wed Jul 5 14:27:24 CEST 2006

Hoi,

ik heb een nieuwe extentie gemaakt met behulp van de kickstarter. Het
resultaat is een input formulier (de items) en een plugin voor de
frontend om een lijst te maken van de items.
Nu gaat dit allemaal behoorlijk automatisch.
Wat ik nu wil is een uitbreiding in het aantal lijsten. Ik wil namelijk
een lijst die op een verzamel pagina komt en die maar de 5 laatste items
laat zien. De huidige standaard lijst, heb ik zo getweakt dat deze prima
het aantal items laat zien.

http://www.supportministries.nl/2.0/index.php?id=269  //de pagina met de
standaard lijst
http://www.supportministries.nl/2.0/index.php?id=269&tx_hharticles_pi1[showUid]=7&cHash=9ec37f2331
  //de pagina met het geselecteerde item
http://www.supportministries.nl/2.0/index.php?id=265 //de pagina waar de
nieuwe lijst op moet komen

Een ander euvel waar ik (nog) niet uit ben is het linken van een item
naar een aparte pagina in plaats van dat het geladen worden tussen alle
andere content...

Als iemand wil meedenken of me wil wijzen naar de documentatie die me
verder kan helpen: graag!

Groet,

Wubbo