[TYPO3-UG Dutch] Freelancers gezocht

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Mon Jul 3 20:44:00 CEST 2006

Gewoon nieuwsgierig,

Als je steld: *Deze lijst is puur en alleen bedoeld voor ontwikkelaars
om elkaar te helpen met TYPO3 gerelateerde problemen* lijkt me een
oproep voor freelancers hier volledig aan te voldoen.
Er kunnen andere freelancers mee geholpen worden, ze kunnen ervaring
opdoen en deze ervaring weer gaan delen. Misschien zelfs wel groeien en
na verloop van tijd ook andere freelancers aannemen voor bepaalde
opdrcahten. En zo blijft TYPO3 groeien.
Zie dus echt het nut niet van deze 'regel'.
Misschien is er een reden waarom dit niet mag dat ik nog niet
ken/begrijp. Ook ik leer graag bij, dus oor ik graag waarom dit niet
mag. En ook waar je dan wel een opdroep kan/mag plaatsen voor freelancers ?

Wat natuurlijk zeer handig kan zijn is een soort van 'pool' waar
bedrijven en andere freelancers opdrachten kunnen posten en waar andere
op kunnen reageren om bepaalde opdrachten uit te voeren zou zeer
productief kunnen zijn, maar zover ik weet (voor typo3) onbestaand.
Een aparte lijst hiervoor zou, naar mijn inziens, geen slecht idee zijn
en we kunnen er enkel beter van worden.

Ik werk al een geruime tijd met allerhande freelancers samen en dit door
op de engelse lijst ook een oproep te doen. Heb hier destijds geen
negatieve reactie op gekregen, enkel maar enthousiaste freelancers waar
er sommige ook zeer mooie werk hebben kunnen afleveren en ik ondertussen
een zeer aangenaam contact, prof als privé, mee heb kunnen opbouwen.
Daar draaid TYPO toch ook grotendeels rond (wie zij ook weer in een
podcast: "a stranger is just a friend you don't know yet' ?)

Rob