[TYPO3-UG Dutch] Freelancers gezocht

E. Veelo eveelo at artcenter.edu
Mon Jul 3 21:46:44 CEST 2006

>Misschien is er een reden waarom dit niet mag dat ik nog niet
>ken/begrijp. Ook ik leer graag bij, dus oor ik graag waarom dit niet
>mag. En ook waar je dan wel een opdroep kan/mag plaatsen voor freelancers ?

He, Rob. Met jouw e-mail ging er ineens een belletje rinkelen. Je kan
je volgens mij voor 150 euro laten opnemen in de lijst van
professionals op typo3.nl. Die inkomsten zou je omzeilen door hier
een oproep te plaatsen, want hierop zouden anderen kunnen reageren
die daar niet geregistreerd staan. Wellicht heeft het een andere
reden, maar dit schoot me te binnen.