[TYPO3-UG Dutch] Freelancers gezocht

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Jul 4 22:08:15 CEST 2006

Hi Rob,

Ik vraag me enerzijds af of dit gaat werken als je alleen leden toegang
geeft. Ook vaak zijn het rechtstreekse opdrachtgevers die geen lid zijn,
maar die wel mensen zoeken. Omgekeerd zijn er vast veel freelancers die
zich willen aanbieden, maar nu vaak lastig vindbaar zijn.

Echter voordat ik 'laaiend' enthousiast ben over zo'n initiatief, ben ik
eerst wel eens nieuwsgierig naar het antwoord van onze Typehead op de
eerdere vraag die ik stelde:

Waarom staan er maar 4 professionals genoemd, terwijl er volgens andere
lijsten veel meer zijn. (zie typo3.startkabel.nl / typo3.startpagina.nl /
Association members (http://association.typo3.org/index.php?id=76) en
http://typo3.org/community/service-offerings/?no_cache=1&tx_t3consultancies_pi1%5Blang%5D=157)

Ok, ik begrijp de drempel van 150/250 Euro, maar die geldt niet voor
Association Members, maar ook die vertegenwoordiging is niet compleet.
Terwijl er wel goede sier wordt gemaakt met T3 referenties van niet
geplaatste Nederlandse TYPO3 professionals.

Naar mijn idee is een goede portal alleen gebaat bij een onbaatzuchtige
opzet, en zal dat ook het draagvlak en groei in NL voor T3 verbeteren.

Maar, ik geloof dat iemand zich onthoud van het geven van een reactie, of
- en dat is hem gegund, geniet van een koud biertje op een terras... ;)

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze helpdesk: http://helpdesk.domeinregistratie.info/