[TYPO3-UG Dutch] Automatisch dynamische link toevoegen aan content element

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Fri Feb 24 09:21:08 CET 2006

Ik wil graag aan alle content-elementen die in de rechterkolom staan een
hyperlink: "Nu aanvragen" plaatsen.
Deze link moet de volgende 2 parameters doorgeven: page-id van de child
van deze pagina. Het is volgens mij in Typoscript uit te zoeken welke
pid van het kind is van de huidige pagina. Maar ik moet ook het content
element id van het huidige content element meegeven. Elke content
element is nl. 1 arrangement die mensen in de subpagina (= formulier
ext: mailformplus) moeten kunnen aanvragen.
Ik ben nog niet zo vaardig in Typoscript (ook al heb ik verscheiden
keren Typoscript by Example doorgenomen en de TSRef als naslagwerk
gebruikt), wat waars. ook wel te zien is aan onderstaande typoscript en
wellicht dat iemand anders dit al vaker bij de hakken heeft gehad en mij
weer een duwtje in de rug zou kunnen geven.

Onderstaande typoscript code had ik ongeveer van verwacht dat die zou
doen wat ik graag zou willen. Helaas gebeurt dat dus niet.

temp.link = COA
temp.link.10.data = pid-child??
temp.link.20.data = TSFE:cid
temp.link.10.wrap = /?id=|&
temp.link.20.wrap = cid=|

temp.right.10 < styles.content.getRight
temp.right.20 = COA
temp.right.20.data < temp.link
temp.right.20.wrap = <a href="|">Meer informatie</a>
temp.right.wrap = <div class="rightelement">|</div>

Alvast bedankt,

Mark