[TYPO3-UG Dutch] Opmaak foto met onderschrift

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Thu Feb 23 13:23:20 CET 2006

Hallo Eef,

In Firefox (en de meeste moderne browsers, behalve IE) ziet het design
er niet helemaal goed uit. Waarschijnlijk gebruik je een width en
padding en/of margin voor 1 element.

Internet Explorer pakt de breedte, haalt de padding, margin en border
eraf en dan heb je de tekst breedte.

Volgens de standaarden (die IE dus niet goed aanhoudt) is de width de
breedte van de tekst. Daar komt dus de padding, margin en border nog bij
op.

Groeten,

Rudy Gnodde
WIND Internet