[TYPO3-UG Dutch] Link naar of id van volgende pagina

Tom Van Herp - SEM tom.vanherp at se-marketing.be
Fri Feb 17 11:53:35 CET 2006

Bedankt Rob, ben even op zoek geweest in de eigenschappen van Hmenu en
het valt ook op te lossen met subparts.LEFTNAV.excludeUidList = 4,5,6
Dan verschijnen de pagina's 4, 5 en 6 niet in het menu maar de
gsi_pagenav extensie houdt hier uiteraard geen rekening mee.  Gevolg:
mooie "previous" en "next" pijltjes.

Bedankt voor de hulp iedereen !!