[TYPO3-UG Dutch] Een paar beginnersvragen

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Feb 17 12:25:00 CET 2006

Beste typo3-deskundigen,

Graag leg ik jullie een paar beginnersvragen voor, die ik na meerdere
honderenden pagina's manual overgenomen te hebben niet voor elkaar krijg en
mogelijk voor jullie een 'peuleschil' zijn.

Waar gaat het om: Ik ben doende deze (demo)pagina om te zetten:
http://www.aristo-webdesign.nl/SubDoms/gemma_brinkhuis/index.html#
Dat doe ik met TemplaVoila en dat is behoorlijk goed gelukt: Zie
http://212.79.255.50/~typo/index.php?id=90

Wat me niet lukt:
1.	Het menu zo krijgen dat:
	a.	Bij keuzes in het submenu, de link in het hoofdmenu actief
blijf (blauw kleurtje in dit geval)
2.	Het kader en achtergrondkleutrje om de (foto en caption) rechts in
imgtext.

Graag wat tips,
Alvast bedankt, Eef