[TYPO3-UG Dutch] Limit aangeven op typo3temp folder

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Thu Feb 16 19:53:53 CET 2006

Dag Chris,

  Limieten kun je niet instellen in Typo3 zelf.

  Wat je ook nog zou kunnen doen:
  - In de Install Tool heb je wel de mogelijkheid om statistieken van de  'typo3temp/' te laten zien, ook kun je hier (overbodige) bestanden  automatisch laten verwijderen. Vooral in de testfase van je website kan  het gebeuren dat er overbodige menu-items en verkleiningen worden  aangemaakt.
  - Een scriptje schrijven dat de typo3temp voor je leegt zodra de limieten worden overschreden

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)
Decorboo
  _____