[TYPO3-UG Dutch] Language issues

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Feb 16 17:06:06 CET 2006

Hi Feike,

Ik kan je niet helemaal volgen, maar denk dat je onderstaand bedoelt. De
L parameter moet nog omgezet worden naar de taal. Zonder onderstaande
regels weet TYPO3 niet wat het met deze parameter moet doen.

[globalVar = GP:L = 0]
config.sys_language_uid = 0
config.language = en
config.locale_all = en_EN
config.htmlTag_langKey = en

[globalVar = GP:L = 2]
config.sys_language_uid = 1
config.language = nl
config.locale_all = nl_NL
config.htmlTag_langKey = nl
[global]

In de root van de website moet je voor elke extra taal een record voor
deze taal aanmaken in de list-module. config.sys_language_uid verwijst
dan naar de ID van elke extra taal. Deze records heb je al aangemaakt,
anders kon je niet content in meerdere talen invoeren in het backend.

Mocht ik ernaast zitten met wat je bedoelt, laat het dan even weten.

Patrick Broens