[TYPO3-UG Dutch] Language issues

feike klein feike at basiscommunicatie.nl
Thu Feb 16 14:40:11 CET 2006

Hoi allemaal,

Ook ik zit met een klein probleempje, momenteel probeer ik een typo3
site zover te krijgen via de '2de' optie (zonder de extra trees)
meertalig te zijn. Aangezien ik (nog) geen Typo3 guru ben heb ik nu dus
een probleem bij het lokaliseren van de TypoScript template die ext:
Language settings bevat. Weet iemand toevallig hoe ik hier bij kan
komen of deze kan vinden?

Alles lijkt verder te werken ik krijg de L (language var in de URL) en
de meerdere talen zijn aangemaakt in de backend.

thnx!