[TYPO3-UG Dutch] templavoila tov normale html template

Ric van Westhreenen | AlterNET ric at no-spam-alternet.nl
Fri Feb 3 12:55:21 CET 2006

Hi Chris,

Binnen T3 kun je op drie verschillende manieren een site maken. Een
daarvan is via TemplaVoila. Deze methode is de meest simpele methode,
omdat in de aanvang er weinig tot geen diepgaande kennis van TYPOscript
nodig is. Via een eenvoudige WYSIWYG wizard zet je een website in
elkaar. (in 1 minuut volgens Kasper).

De andere methode waaraan jij refereert is ook prima. Alleen daarvoor
geldt dat je je eerst meer moet verdiepen in TYPOscript.

Het linkje van de demol van Kaqsper is:

http://130.228.0.33/oneminutesite/oneminutesite.htm

Verder kun je aan de buitenkant niet zien of een site met TV is gemaakt
of niet. Het eindresultaat is hetzelfde.

Ric
---------
alterNET Internet BV (www.alternet.nl)
TYPO3 - hosting - training - development
---------