[TYPO3-UG Dutch] templavoila tov normale html template

Eduard Renger eduard at renger.info
Fri Feb 3 12:58:56 CET 2006

On Fri, February 3, 2006 12:36 pm, Chris Kievid said:
> T3 4.0 wordt standaard met TemplaVoila uitgerust, maar het is mij niet
> geheel duidelijk wat ik nu extra kan doen met deze extensie, wat ik met
> normale html template/css stylesheet niet kan doen. Wat is een reden om
> deze stap te maken?
>
> Zijn er trouwens als voorbeelden van een templates gemaakt met
> templavoila te vinden.

Chris,
Ik ben zelf overgestapt van de template parser op Templavoila en heb daar
geen spijt van. Het is voor mij een stuk gebruikersvriendelijker dan de
templateparser en vooral, het biedt extra functionaliteit zoals flexible
content items. Nu is dat waarschijnlijk ook allemaal wel met de template
parser te realiseren, maar voor mij was het met templavoila snel en
toegankelijk. Een voorbeeld van een template (website) die ik gemaakt heb
met templavoila is: http://www.regenboogveenendaal.nl De tabelletjes in de
linker kolom zijn flexible content items die ik dus zeer gemakkelijk via
de reguliere page content kan aanpassen. Werkt uitstekend.

Beantwoord dat je vraag een beetje?
gr.
Eduard