[TYPO3-UG Dutch] templavoila tov normale html template

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Fri Feb 3 12:36:33 CET 2006

T3 4.0 wordt standaard met TemplaVoila uitgerust, maar het is mij niet
geheel duidelijk wat ik nu extra kan doen met deze extensie, wat ik met
normale html template/css stylesheet niet kan doen. Wat is een reden om
deze stap te maken?

Zijn er trouwens als voorbeelden van een templates gemaakt met
templavoila te vinden. Trouwens wilde net dat korte turorial flash
filmpje van deze template checken (zoals een paar maanden geleden gepost
ergens door Kasper Skarhoj), maar kon deze nergens meer vinden, iemand
een link.

gr