[TYPO3-UG Dutch] Sneeuwvlokje revisited nu als extensie

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Dec 28 22:53:29 CET 2006

> In FF sneeuwt het op alle paginass en de pagina's blijven in tact, maar
> in IE gebeurt er iets raars met de linker en rechter rand van de pagina.
> De template is gemaakt voor 800x600 schermen en heeft op grotere
> schermen links en rechts een blauwe rand. Zie
> http://www.medischcentrumscheveningen.nl. Deze blauwe randen gaan
> bewegen (!) zodra ik de snow-extensie activeer. Dat kan natuurlijk niet,
> dus ik moet het weer onmgedaan maken. Erg jammer.

Roel,

Het lijkt op een CSS conflict tussen layers. In FF zie ik geen sneeuw in
de linker blauwe balk wel in het midden en rechts. In MSIE zie ik
hetzelfde probleem. Ook alleen midden en rechts, alleen wordt het probleem
iets duidelijker getoond dan in FF. Hier worden de layers per sneeuwvlokje
uit elkaar getrokken.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
---------------------
alterNET zoekt:
Ervaren PHP programmeur (locatie Dordrecht)
http://www.alternet.nl/EM_VAC122006.142.0.html
---------------------
alterNET Internet BV, Dordrecht
http://www.alternet.nl/

T.078 635 1200
F.0848 349 697
KvK nr.: 23092865
---------------
Zoekmachine Marketing Nieuws:
http://www.roodlicht.com/
Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan before
opening any attachments as we do not accept any liability whatsoever for
any damage sustained as a result of any software viruses.