[TYPO3-UG Dutch] Sneeuwvlokje revisited nu als extensie

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Thu Dec 28 22:35:11 CET 2006

Daniel Doesburg wrote:

> That looks me strong!
>
> Even vooraf: Ik heb het niet geprobeerd!
> En misschien zit ik er wel helemaal naast, maar niet geschoten is altijd
> mis.
>
> In de parser, waar iets staat als:
>
> subparts {
>     content < styles.content.get
> }
>
> wijzig dit als volgt:
>
> subparts {
> #    content < styles.content.get
>     content = COA
>     content.10 < plugin.tx_sksnow_pi1
>     content.20 < styles.content.get
> [...]
Hoi Daniel,

Het werkt goed in Firefox, maar slecht in IE.

Ik heb het zo gedaan (?):

List > Templates > Main > Setup (TypoScript setup code)

Origineel:
left = COA
left {
      20 < styles.content.get
}
right = COA
right {

      10 < styles.content.getRight

Nieuw:
eft = COA
left {
      10 < plugin.tx_sksnow_pi1
      20 < styles.content.get
}
right = COA
right {
         10 < styles.content.getRight

In FF sneeuwt het op alle paginass en de pagina's blijven in tact, maar
in IE gebeurt er iets raars met de linker en rechter rand van de pagina.
De template is gemaakt voor 800x600 schermen en heeft op grotere
schermen links en rechts een blauwe rand. Zie
http://www.medischcentrumscheveningen.nl. Deze blauwe randen gaan
bewegen (!) zodra ik de snow-extensie activeer. Dat kan natuurlijk niet,
dus ik moet het weer onmgedaan maken. Erg jammer.

Ik laat het nu nog even zo, in de hoop dat de deelnemers van deze thread
het kunnen zien, maar morgenochtend haal ik het weer weg.

Ik hoop dat jij nog een idee hebt, Daniel.

Alvast bedankt voor zover.

Groeten,
Roel