[TYPO3-UG Dutch] Sneeuwvlokje revisited nu als extensie

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Thu Dec 28 22:47:15 CET 2006

Daniel Doesburg wrote:

> That looks me strong!
>
> Even vooraf: Ik heb het niet geprobeerd!
> En misschien zit ik er wel helemaal naast, maar niet geschoten is altijd
> mis.
>
> In de parser, waar iets staat als:
>
> subparts {
>     content < styles.content.get
> }
>
> wijzig dit als volgt:
>
> subparts {
> #    content < styles.content.get
>     content = COA
>     content.10 < plugin.tx_sksnow_pi1
>     content.20 < styles.content.get
> [...]

Hoi,

In FF was toch alleen op home page sneeuw te zien.
Heb toen dit aangepast:
left = COA
left {
      20 < styles.content.get
}
right = COA
right {
         10 < plugin.tx_sksnow_pi1
         20 < styles.content.getRight

Nu wel sneeuw op alle pagina's in FF (nog steeds alleen op home in IE).
Maar nu ontdek ik dat dit alleen zo is zolang ik nog in de BE ben
ingelogd. Zodra ik uitlog is er alleen nog sneeuw op de home page.

Nou ja, daar zou ik ook al blij mee zijn, als het in IE de opmaak met
rust leit.

Groeten,
Roel