[TYPO3-UG Dutch] Meedere domeinen in 1 omgeving

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Fri Dec 15 12:34:00 CET 2006

Hallo lijst,

ben voor een bedrijf websites aan het maken in 3 talen. Mijn boom ziet er
dus zo uit:
Nederlands
  Sub1
    SubSub1
    SubSub2
  Sub2
Duits
  Sub1
enzovoorts

Nu is het de bedoeling dat de boom tot aan Duits onder het adres
http://www.domein.nl te benaderen is. En de duitse boom onder
http://www.domein.de . Hoe krijg ik dit voor elkaar? Wat moet ik dan waar
installeren? Kan dit gewoon allemaal op 1 server draaien? Of moet ik toch op
twee servers iets installeren? En hoe ga ik hier mee om binnen Typo3? Zijn
er extensies voor of moet ik bestanden gaan aanpassen?

Heb al voor het posten van dit bericht gegoogled en de lijst doorzocht. Maar
niet echt een duidelijk antwoord gevonden. Wel multisite extensie
tegengekomen, maar die doet niet wat ik wil. Alleen hier een daar wat
linkjes veranderen.

Alvast bedankt!

Groetjes Fred