[TYPO3-UG Dutch] 112 oproep!!

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Fri Dec 15 10:39:58 CET 2006

*http://www.petsfamily.com/pf/index.php?id=23

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de]Namens Ric van
Westhreenen | alterNET Internet BV
Verzonden: vrijdag 15 december 2006 10:39
Aan: TYPO3 Usergroup Dutch
Onderwerp: Re: [TYPO3-UG Dutch] 112 oproep!!

Die zie je denk ik alleen als je inglogd bent, en niet als gewone
bezoeker.

Kun je een specifieke pagina aanduiden? PID is voldoende.

Het adminpanel heeft een eigen tabel, en die kan van negatieve invloed
zijn op jouw tabellen/opmaak.

Ric

> Beste Lezers,
>
> Ik heb een GROOT probleem.
>
> Sinds net heb ik op mijn website: www.petsfamily.com een admin paneel
> onder aan de pagina staan.
> Ik heb (na mijn weten) niets aangevinkt of wat dan ook. Echter is mijn
> midden tabel grijs en
> de hele website is aangetast. Ik heb al 2x een sjabloon terug gezet,
maar
> het probleem blijft bestaan.
>
> Heeft iemand enig idee om dit op te lossen??????
>
> Dit is echt een 112 oproep
>
> M.vr.gr.

> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
---------------------
Nederlands TYPO3 Nieuws (RSS feed):
http://www.typotycoon.nl/feed
---------------------
alterNET Internet BV, Dordrecht
http://www.alternet.nl/

T.078 635 1200
F.0848 349 697
KvK nr.: 23092865
---------------
Zoekmachine Marketing Nieuws:
http://www.roodlicht.com/
---------------
Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before
opening any attachments as we do not accept any liability whatsoever for
any damage sustained as a result of any software viruses.