[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Roland van Ommeren rvo at re-fresh.eu
Tue Dec 5 02:17:55 CET 2006

Om het maar in één keer een duidelijk overzicht te geven heb ik twee
screenshots gemaakt, van de basic configuration en van Image Processing.

Basic configuration:
http://re-fresh.eu/allewaarden.jpg

Image Processing - Current configuration:
http://re-fresh.eu/Imageconf.jpg

Dit ging wat makkelijker dan alle waarden hier neerzetten :)

Groeten Roland van Ommeren

Ps: Bedankt voor de hulp trouwens.