[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 5 00:50:54 CET 2006

Roland van Ommeren schreef:
> ImageMagick is geinstaleerd door mijn hostingbedrijf, ik heb ze al
> opgebeld en gevraagd of ImageMagick ook goed was geinstalleerd, het
> antwoord was; ja. De fijne details weet ik er ook niet van, verder
> worden er binnen Typo ook geen thumbnails aangemaakt, maar dat werkte
> bij mij op geen enkele server, vandaar dat ik daar niet zo van opkijk.

Laat eens zien . . .
Staan alle waarden in de install tool onder 1. Basic configuration, en
dan met name GDLib, maar ook de rest, gezond?

Welk versienummer wordt er aangegeven in het tabelletje van Check Image
Magic?

Heb je het pad wat daar staat ook even uitgetest door het in het "Check"
venstertje in te toetsen? Vergeet de afsluitende "/" niet!
Dus zoals in het voorbeeld /usr/bin/

Kun je van het onderste deel van de Basic Configuration eens de waarden
geven. Of beter nog, een printscreen maken en die ergens op je server
plaatsen en dan de link hier door geven.
Dus alles met [GFX]

Nog een controle: Kun je op dezelfde manier het stukje van 4. Image
Processing - Current configuration, laten zien?

'k Ben benieuwd.

Groeten,

Daniel