[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Roland van Ommeren rvo at re-fresh.eu
Mon Dec 4 23:10:30 CET 2006

ImageMagick is geinstaleerd door mijn hostingbedrijf, ik heb ze al
opgebeld en gevraagd of ImageMagick ook goed was geinstalleerd, het
antwoord was; ja. De fijne details weet ik er ook niet van, verder
worden er binnen Typo ook geen thumbnails aangemaakt, maar dat werkte
bij mij op geen enkele server, vandaar dat ik daar niet zo van opkijk.

Groeten,
Roland van Ommeren