[TYPO3-UG Dutch] BAHAG Photo Gallery

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Tue Dec 5 09:21:38 CET 2006

Ik zie in je eerste afbeelding dat het pad naar ImageMagick
/usr/local/bin is.

Nu zou dit kunnen op een distro, maar van algemener aard is /usr/bin het
pad waar ImageMagick in wordt geinstalleerd.

Krijg je in de Filelist als je de optie "Display Thumbnails" hebt
aangevinkt ook daadwerkelijk de thumbnails te zien? Zo ja, dan staat het
pad naar de ImageMagick Binary goed.

Staat het pad naar IM goed, dan zit het dus ergens in de extensie
Staat het pad niet goed, dan is dat de eerste stap die je moet nemen...

Succes