[TYPO3-UG Dutch] Extensie vertaalt

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Thu Apr 27 20:08:02 CEST 2006

Best wel janmmer eigenlijk. Ik was één van de sub-vertalers die voorheen
online kon vertalen, maar nu ben ik ook aangewezen op het doormailen naar de
makers. Voorheen ging ik nog wel eens kijken welke extensies nog niet 100%
volledig vertaald waren na bv een update. Met een druk op de knop was dat
snel te zien en aan te passen. Nu kom ik er eigenlijk pas achter tijdens het
gebruik van een extensie en dan is het voor veel gebruikers al te laat want
die hebben dan ook al een niet volledig vertaalde versie draaiend. Maar
goed, de toekomst zal het leren. Ik hoop dat iedereen straks eenvoudig kan
vertalen en vertalingen met een druk op de knop kan aanbieden ter controle.

Groeten,

Janno