[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

D. Lumkeman daniel at lumkeman.com
Thu Apr 27 10:01:23 CEST 2006

Dag allemaal,

Ik wil een website in typo opzetten die geheel css gebaseerd is.

Nu is mijn vraag hoe ik per pagina een aparte aanvullende css kan gebruiken.

Moet ik hiervoor per pagina een extension template aanmaken? Dit lijkt me
erg veel werk wanneer elke pagina bijvoorbeeld een verschillende achtergrond
kleur moet hebben wat op dit moment gedaan wordt door : body {
bacground-color: #kleurcode }

Is dit niet te realiseren door het aanmaken van constanten die per pagina
ingesteld kunnen worden oid?

Is het ook mogelijk om css regels in een extern css bestand te herschrijven
in de setup?

Met vriendelijke groet,
Daniel Lumkeman