[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Apr 27 11:56:54 CEST 2006

D. Lumkeman schreef:
> Dag allemaal,
>

> Ik wil een website in typo opzetten die geheel css gebaseerd is.
>
> Nu is mijn vraag hoe ik per pagina een aparte aanvullende css kan gebruiken.
>
> Moet ik hiervoor per pagina een extension template aanmaken? Dit lijkt me
> erg veel werk wanneer elke pagina bijvoorbeeld een verschillende achtergrond
> kleur moet hebben wat op dit moment gedaan wordt door : body {
> bacground-color: #kleurcode }
>
> Is dit niet te realiseren door het aanmaken van constanten die per pagina
> ingesteld kunnen worden oid?

> [...]
Wat ik zelf doe; ik heb gewoon een zwikkie CSS-bestanden die ik allemaal
in de template inlaad;
dus bijvoorbeeld: news.css, forms.css etc.

--
Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com