[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

D. Lumkeman daniel at lumkeman.com
Thu Apr 27 12:50:16 CEST 2006

Beste Thijs,
Dat is inderdaad een oplossing, maar in mijn geval geldt bijvoorbeeld dat ik
voor verschillende pagina's wil dat mijn news.css er anders uitziet. Zo wil
ik een background-image verschillend hebben voor elke pagina, een andere
border kleur, een ander kleur lettertype. Elke pagina moet dus unieke
kleuren en achtergrondplaatjes krijgen en ik zoek een makkelijke manier om
dit op te lossen.

De content invoegen is niet moeilijk met typo3, maar de paginaopbouw
veranderen per pagina waarbij het alleen gaat om kleuren etc. wil me niet
helemaal lukken.

Met vriendelijke groet,
Daniel Lumkeman