[TYPO3-UG Dutch] Extensie vertaalt

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Apr 26 11:25:01 CEST 2006

Hoi Pieter,

Tot een aantal maanden geleden was het alleen mogelijk voor gerechtigde
vertalers om online te vertalen op typo3.org. Dit was alleen mogelijk
voor locallang.php bestanden.

Sinds de nieuwe typo3.org en de verandering van PHP naar XML locallang
bestanden is het op dit moment niet mogelijk dit online te doen. Aan
typo3.org wordt nog flink gesleuteld en het vertalersgedeelte laat nog
even op zich wachten. In de toekomst moet het mogelijk zijn dat iedereen
vertalingen kan doen op typo3.org, waarna de officiele vertalers een
goedkeuring geven over deze vertalingen zodat ze opgenomen worden in de
extensie.

Maar zoals ik al zei, dit gedeelte is nog niet af. Op dit moment is het
het beste om je vertaling door te sturen naar de ontwikkelaar van de
extensie.

Patrick