[TYPO3-UG Dutch] Nog maar eens wat community uitleg (ondertitel: door schade en schande wijs geworden)

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Tue Apr 25 12:52:50 CEST 2006

Luc Franken wrote:
<snip>

> "Praktisch:
> - Vergeet die Wiki en ander geouwehoer (sorry voor het taalgebruik) over
> de organisatie van de documentatie. Dit duurt nu al bijna twee jaar!"
>
> Is dit niet een duidelijk gevolg van een gebrek aan coordinatie? Wat is
> het vervolg? Iedereen gaat nog meer documentatie produceren, deze is
> weer slecht beschikbaar, dan komen de opmerkingen van "slechte
> documentatie" waardoor mensen weer documentatie gaan schrijven en de
> circel is rond. Het idee is goed om meteen aan de slag te gaan maar op
> [...]

Ik keek hier ook precies zo tegenaan. Maar de boys van de T3A board
hebben me overtuigd met het keiharde argument dat het zoals altijd
gegaan is toch erg effectief is gebleken voor TYPO3. Ik moet dat toch
onderstrepen, zie het aantal implementaties en de marktpenetratie in
Europa. Je kunt bv heel lang studeren op de perfecte kalenderextensie.
Je kunt er ook meerdere heel snel maken en uiteindelijk met het
materiaal de perfecte maken. In Rapid Application Development maak je
ook 80% van de functionaliteit in 20% van de tijd.

Sander