[TYPO3-UG Dutch] Nog maar eens wat community uitleg (ondertitel: door schade en schande wijs geworden)

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Apr 25 10:09:24 CEST 2006

<KNIP>Sander zit nu volgens mij lachend aan de zijlijn mee te kijken</KNIP>

Ik wist het.

<KNIP>Niet zeuren, geen oude wijven praat, geen negatief gezeur.
Positieve inzet, steek er gewoon tijd, kennis en energie in.</KNIP>

Oftewel kort gezegd: Niet lullen, maar doen!
Dank je, dat onderstreept mijn gedachte.

Patrick, nog wel steeds voorstander van een wiki :-))