[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: Liefhebbers voor een vertaling van de workspaces handleiding?

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Apr 24 18:18:02 CEST 2006

Hi Bas,

Wat versta je onder 'in elkaar steekt'? Is dat de opbouw van het
database model? Of meer down-to-earth elke typoscript element
uitgebreidt besproken met een voorbeeldcode/toepassing?

Ric

Bas v.d. Wiel wrote:

>Hoi Ric,
>Commerciele training kan ik "overal" (ik weet het, TYPO3 is redelijk
>specifiek maar toch..) krijgen. Ik vind het eigenlijk vooral heel raar
>dat er geen fatsoenlijk document is waar je stap voor stap in kunt
>vinden hoe het TYPO3 framework in elkaar steekt. Niet vanuit een
>technische referentiehandleiding maar op een didactisch verantwoorde
>manier. Deze beide typen documentatie vullen elkaar aan en verbeteren
>ook de kwaliteit van heel veel nieuwe extensies.
>
>Bas

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
Merknaam beschermen? Controleer nu meteen of uw domeinnaam al geclaimd is
met onze domeinnaam
zoekmachine: www.domeinregistratie.info/domeinregistratie
<http://www.domeinregistratie.info/domeinregistratie>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.