[TYPO3-UG Dutch] Typo3 peformance

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Apr 18 22:46:34 CEST 2006

Hi Kevin,

Ik ga ervan uit dat deze 2000 leden actief zijn? Dan heb je wel meer
nodig dan 1 Gb. Verder wat draai je aan hardware? 1 CPU? Ook de keuze
voor mySQL 3 en Apache 1.3 zijn een beetje outdated. Kies voor mySQL 4
en Apache 2.

Tja, verder is het stoeien met de instellingen voor mysQL en PHP. Als je
inderdaad nu al deze load al haalt met slechts 1 site dan moet je je
zorgen maken.

In het ergste geval kun je overigens overwegen om de site helemaal plat
te slaan... zie ook de performance tips die ze noemen bij TYPO3 zelf:
http://news.typo3.org/news/article/testing-and-tuning-typo3-performance/

En anders zou ik de hosting hiervoor gaan uitbesteden. Straks moet je
meer tijd besteden aan het up houden van die server.

Ric

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet B.V.
TYPO3 Development - Support - Detachering - Training
http://www.alternet.nl/