[TYPO3-UG Dutch] Lay-out in mini-news

Harry xboesh at gmail.com
Sun Apr 16 13:13:23 CEST 2006

Ik heb gevonden...
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-ug-dutch/2004-May/000108.html

Maar daar zitten de plaatjes niet bij die uitleggen hoe je de lay-out
kunt aanpassen. Heeft iemand die nog?

Eerste: Als ik de source van de pagina bekijk, is daar automatisch een
zwik aan css toegevoegd, die komt volgens mij uit ext_typoscript_setup.txt.
Is het de bedoeling dat je het file ext_typoscript_setup.txt aanpast? Of
moet/kan dat ook elders?

Tweede: ik neem aan dat ik in de code moet duiken als ik de datum op een
ander plek wil hebben. Dus function makeListItem() aanpassen
( = regel 139 in class.tx_mininews_pi1.php).

Met vriendelijke groet,
  - Harry -