[TYPO3-UG Dutch] Geen hyprlink op [meer] in mininews

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Apr 16 09:34:21 CEST 2006

Harry schreef:
> he he, toch nog maar even doorgegaan, maar je moet dus de nieuwsitems op
> dezelfde pagina plaatsen als de plugin...

Hi Harry,

De source doet vermoeden dat het ook nog anders kan. Van de week heb ik
een verhandeling geschreven over het login verhaal. Over waar de
verschillende extensies die er zijn de users zoeken.

Dat geldt hier ook een beetje.

Ik heb het niet uitgetest, maar een verwijzing op de PAGINA, dus niet in
het content-item, in het veld Algemene recordopslag, zou wel moeten werken.

Kun je je nieuwtjes toch apart opslaan.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten