[TYPO3-UG Dutch] Lay-out in mini-news

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Sun Apr 16 13:36:19 CEST 2006

Dag Harry,

Je zou de CSS code aan kunnen passen/overschrijven door aan je template setup de volgende regels toe te voegen:

plugin.tx_mininews_pi1._CSS_DEFAULT_STYLE (
  <hier je eigen CSS declaraties>
)

Het is nooit de bedoeling geweest om in Typo3 broncode te gaan wijzigen! De opmaak van de Mininews extensie kun je wijzigen door de CSS Style Editor extensie (ts_templatestyler) te installeren en via Template de CSS Styler te kiezen. Deze extensie staat standaard uit in Typo3 en als je het mij vraagt gebruikt niemand deze methode meer.
Ook is de mininews extensie in 2003 voor het laatst bijgewerkt en ik denk dat dat komt omdat je met de 'Laatste nieuws' weergave van de normale tt_news extensie precies hetzelfde kan bereiken. Verder maakt tt_news ook gebruik van een HTML template die je zelf zo kan bewerken en is volgens mij veel flexibeler en nog belangrijker: de extensie wordt doorontwikkeld!

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)