[TYPO3-UG Dutch] stdWrap.override?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Apr 13 18:51:40 CEST 2006

Mark Kuiphuis schreef:
> Ik heb onderstaande code die er voor moet zorgen dat ALS er content in
> de RIGHT column is ingevuld, dat dan de rechterkolom achter de  inhoud
> van de Normal column wordt geplakt. Deze code komt uit het boek "Typo3
> Enterprise Content Management", blz. 361/362 (Example: Using Two Columns)
>
> Echter...deze code werkt op een pagina in level 1, op level 2, op level
> 3, maar weigert te werken op level 4
>
> - Root Page
>   - Homepage
>     - Products
>       - Product Category
>         - Product A

> [...]

Hi Mark,

Het lijkt me sterk dat het met de levels van de pagina's te maken heeft.
Maar het zou wel met voorgaande pagina's te maken kunnen hebben.

Wat gebeurt er als je voor bovenstaande code het volgende zet:

temp.inhalt >
temp.right >

Waarmee je de objecten als het ware reset/leeggooit.

Wie weet, misschien helpt het.

Succes,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten